Färgat håret =o)

Lämnade barnen vid halv 9 imorse oxå.. Sen var det bara att gå o jobba..
Blev att jag fick baka pepparkakor med några barn.. *trevligt* Slapp ju gå ut =oP

Slutade kl 2 o då gick jag hem till Anna en liten stund o satt o pratade, innan barnen skulle hämtas kl 3 =o)
Dom var ute o lekte när jag komdit.. o glada o se mig blev dom oxå =o)

Vi gick hem o busade lite o så satt jag o Tindra o pärlade lite på pärlplattor..
Sen var det bara att laga mat..
När vi ätit blev det att läsa en saga för barnen o sen skulle dom sova..

Jag har nyss färgat håret.. var ju tvungen att fylla i mer blond färg =oP
Nu händer inte mycke mer, än att vänta på att Håkan  ska komma hem..

Igår kom han ju inte hem fören efter 12 =o(

Ska snart sova tror jag, så jag orkar jobba.. ska vara på samma ställe då oxå =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0