Helgen.. klätt granen, träffat vänner o kalas =o)

Uppdatering nu då.. har inte hunnit med att skriva..

Torsdag..
Blev att lämna barnen hos Anki kl 8..
Sen gick jag o jobbade..
Slutade kl 2 o då gick jag över till Sara o drack lite kaffe o satt o pratade en stund..
Sen efter 3 gick jag o hämtade barnen..

Vi gick hem o pärlade lite o så var det bara att äta mat o sova =oP


Fredagen var lugnt på jobbet.. slutade kl 2 o då gick jag hem o tog upp granen.
Sen gick jag o hämtade mina troll..
En bra dag hade dom haft.

Vi gick hem o städade då.. Hjälpte Tindra att städa iordning hela hennes rum.
Sen var det bara att dammsuga,,
Åt lite mat o sen fortsatte jag med att skura golven..

Sen när kl var halv 7 o allt äntligen var klart..

Då började vi med att klä granen.. Tindra hade ju väntat så länge då..
Håkan kom oxå hem strax efter o Tindra hoppade av glädje när hon berättade för honom att vi skulle klä granen =o)
Jättefin blev iaf granen när vi var klara...

Kvällen blev bara lugn för mig o älsklingen..



Lördag då o så skönt med helg =o)
Jag o barnen gick ut vid halv 10..

Knallade ner till stan vilket tog sin lilla tid med en snigel som inte ville gå helst =o/
Men när vi kom ner vid tjugo över 10, så träffade vi Sarah..

Gick o kollade lite i olika affärer.. Köpte en julklapp åt min mamma iaf =o)
Håkan kom ner strax innan 12 o gjorde sällskap med oss.. o då blev det att vi fikade allihopa.. Riktigt trevligt =o)

Sen innan kl 1 träffade jag en annan vän =o)  o Håkan gick o klippte sig.
Vi gick o tog oss en kaffe på Åhlens.. Satt o pratade en liten stund.. Jätte skoj att ses =o)

Vid kvart i 2 så åkte vi hemåt.
Eller först till coop forum o bolaget..

Hemma sen blev det lek med barnen.. Lät dom få måla med fingerfärg för första gången här hemma..
Alexander tyckte inte det var kul =o/ blev nästa ledsen när han såg att han hade fått färg på fingrarna.
Så han gillar inte att smutsa ner sig =oP
Men Tindra tyckte det var skoj..

Käkade pizza på kvällen o sen la vi barnen vid kl 7.
Håkan gick ut med en kompis vid 8.. Så jag var hemma själv, men gjorde inte så mycket..

Hade lite annat att fixa med så =o)



Söndag... o Håkans mamma fyller 65 år.. Grattis grattis =o)

På morgonen/ förmiddagen blev det lugnt..
Tindras kompis Nellie ville leka med Tindra, så hennes mamma frågade om hon fick ha Tindra några timmar..
Ja absolut, bra att folk vågar fråga om dom vill låna mina barn, än att man själv jämt ska behöva fråga om nån vill ha dom =o)

Så innan kl 11 så kom dom o hämtade Tindra.. Ut i pulkabacken skulle dom då =o)

Så jag o Alexander lekte en stund, innan Håkan kom upp =oP
Då åkte vi iväg till Ica Maxi o handlade..
Köpte 2 julklappar med kitty till Tindra,

Hämtade Tindra efter 3,, en bra dag hade hon haft en bra dag där =o)

Åkte hem till Håkans föräldrar på kvällen o grattade henne.. fikade lite där oxå =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0