Jobbar =o)

Ja tisdag idag o dagarna bara springer fram.. fan snart är det jul.. o har knappt inte handlat några julklappar alls! =o/

Lämnade iaf mina små troll strax innan halv 9 hos dagmamman.. sen var det bara att knalla till jobbet..
Fröslundavägen idag, så inte så långt ifrån iaf =o)
Ska jobba där imorgon med =o)

Till halv 3 jobbade jag, sen hämtade jag barnen o vi gick hem o lekte lite.. Satt o målade lite oxå.
Alexander gjorde en vurpa, så han började blö näsblod =o(
Men tur att det gick över fort..

Lagade sen korvsoppa o när vi ätit så blev det att diska o klä på barnen pyjamas..
Sen blev det att läsa en saga oxå..
Innan dom la sig o sov =o)

Har inte gjort så himla mycket..
Sitter bara här o dricker lite Te nu.

Får se när Håkan kommer hem idag då...


Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0