Julafton =o)

Julafton idag, så god jul mina nära o kära vänner =o)

Tomtegröt till frukost blev det.. *smaskens* =o)
Sen blev det att jag o Alexander badade.. o efter det var det Tindras tur oxå.

Fixade sen oss iordning Våfflade håret på mig o Tindra o målade fint nagellack på naglarna..
Tindra tyckte om det..
Sen fick barnen öppna varsin julklapp oxå..

Play doh fick Tindra.. Alexander ville inte öppna nån..

Åkte iväg efter halv 3 hem till Micke o Lena..
Håkans föräldrar kom oxå dit o firade jul =o)
 Kollade på Kalle Anka o drack glögg..  o sen blev det mat vid halv 5..
Så gott så =o)

Efter ett tag så kom tomten när vi ätit..
Alexander blev först rädd.. men det gick över fort o han tog emot paketen =o)
Tindra var först lite rädd.. men sen hjälpte hon tomten att dela ut paketen..
Tomten fick t.o.m en kram av barnen =o)

Öppnade sen alla julklappar.. oj vad mycket fint barnen fick..
O det uppskattades oxå..
Tindra fick bland annat..  kaffebryggare,servis fleece filt, bälte o borste.. allt med hello kitty på =o)
Hon fick även lite hårsnoddar, hårband o ett halsband av Micke o Lena..

Alexander fick en bok o en lastbil av Micke  o Lena..
O så fick han typ som ett paino som spelar en massa musik o en brandbil o en nalle puh telefon =o)

Fikade sen lite o hade mysigt..
Vid halv 8 åkte Håkans föräldrar.. men vi blev kvar till halv 10 typ..
En sån trevlig kväll så..  =o)

Barnen la sig direkt när vi kommit hem..
Snart ska jag göra detsamma.. man vet ju aldrig när min lilla huligan vaknar så =oP

Imorgon blir det oxå julfirande på 2 ställen..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0