Juldagen =o)

Juldagen blev en sväng hem till min mormor o morfar vid halv 1..
Då blev det julbord där o sen blev det att öppna lite julklappar =o)
Barnen fick pengar o Tindra fick en sångbok med cd-skiva till oxå av dom.
Även Kent o Elisabeth hade lämnat julklappar där åt barnen..

Tindra fick en fin klänning o lite pyssel saker.. göra eget armband o egna tvålar. =o)
Alexander fick en tröja o byxor.. o sen en leksakshund som man drar efter sig =o)
Tack tack så mycket..

Jag fick pengar av mormor o morfar.. o så fick vi godis av dom oxå =o)

Sen var det bara att åka vidare..
Strax efter kl 4 var vi hem till mina föräldrar..Min farmor var oxå där. Fikade lite där o så blev det julklappsöppning där oxå =o)

Tindra o Alexander fick Pengar av min farmor. o även jag oxå då =o)
Av mormor o morfar fick Alexander en bamse pyjamas, o en bamse mjukis dress =o) o så fick han en leksakshund oxå.. (precis likadan som han fick innan =o/ så den ska bytas)

Tindra fick en Hello kitty film, tröja o badhandduk o godis av dom =o)
Jag fick pengar av dom o blockljus.. o Håkan fick ett presentkort..
Tack så mycket =o)

Var hemma efter kl 6 igen.. då blev det bara lugnt..

Allt för mig!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0