Måndag.. Af.. =o)

Ja vanlig måndag igen efter julen =oP

Madde kom hit efter kl 9.. Hon skulle vakta Alexander o Tindra.. jag skulle ju på möte på arbetsförmedlingen kl 10.. Otroligt att dom måste hålla på vid jul o allt.. o dagmamman har stängt i mellandagarna..=o/

Blev sittandes på det där informationsmötet i nästan  2 timmar =o/
Sen blev det en snabb sväng in på Åhlens o kolla lite..
Köpte 2 julklappar åt en vän i julklappsbyte =o)
o sen hittade jag parfymset åt mig..  för 130 kr.. hade kostade 310 från början =o)

Sen hemma igen vid kvart i 1.. Det hade gått bra för Madde att ha barnen.. Tusen tack att nån kunde vakta dom =o)

Till halv 2 så kom Nellies mamma o hämtade Tindra.. Hon skulle med hem till Nellie ett tag o leka =o)
Så jag o Alexander passade på att busa lite då..

Nellies mamma ringde efter kl 3 o frågade om inte Tindra kunde få sova över..
O självklart fick hon det om hon själv ville det oxå =o)

Håkan fick sluta tidigare oxå.. så redan vid halv 4 var han hemma =o)

Jag knallade över med Tindras packning vid kl 5.. o hon tyckte det skulle bli så kul att få sova över. första gången hon sover över hos en kompis =o)

Hem sen o åt lite mat o sen blev det bara lugnt resten av kvällen =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0