Söndag =o)

Sovmorgon tog jag till halv 10...
Åt lite frukost sen o knallade sen vid halv 11 hem till mina föräldrar.

Barnen blev jätteglada att se mig =o) Dom hade nog saknat mig =oP
Barnen hade haft det jättebra o var så snälla.. =o)
Fikade lite där o sen kom Håkan o hämtade oss..

Åkte då till  Barnens hus o letade julklappar..
Hittade iaf en leksak åt Alexander.. typ som ett piano, som spelar massa med musik..
O så blev det en julklapp till Tindra med.. Hello kitty servis.. Den har hon pratat om länge..
Så då lär hon bli glad till jul =o)

Åkte sen till Ica Maxi o spanade lite..
Köpte lite där o sen vidare till Tuna park..
Håkan skulle handla något till sin pappa..

Stannade även vid Ica stenby..
Hade ett paket o hämta.. En Nalle puh telefon hade jag köpt åt Alexander billigt på tradera =o)
Så det blir oxå en julklapp.. Den funkade iaf bra =o)



Sen var det bara att åka hem o äta vid kl 3..
Åkte sen till Håkans föräldrar vid kl 5  o fikade lite =o)

Passade sen på att slå in lite paket på kvällen när barnen somnat..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0