Äntligen fredag =o)

Ja äntligen fredag.. så skönt med helg.. men har inte så himla mycket planer än..

Lämnade Tindra kl 8 imorse.. Gick hem snabbt o fixade lite..
Halv 9 kom Tina o hämtade mig o Alexander..
Vi åkte ut till Folkesta.. blev en sväng in på Willys o sen Jula oxå..

Åkte sen vidare till Tuna park o spanade lite snabbt..
Sen hem hit o käkade lite lunch =o)
Sen tog vi det bara lugnt, innan hon var tvungen att åka vid halv 2..

Jag o Alexander lekte lite o sen gick vi o hämtade Tindra vid halv 3.
Tindra hade haft en bra dag o så har hon gjort en alla hjärtans dag present åt oss.. som vi får öppna på söndag =o)

Hemma så blev det lite lek o så kollade vi på film oxå.
Nu har vi nyss ätit pizza, Håkan köpte med sig direkt efter jobbet..

Nu blir kvällen bara lugn..
Ska ta mig ett varmt bad o sen kanske det blir lite fredags mys =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0