BVC =o)

Ja imorse blev det sovmorgon till 8 för min del, 9 sov Tindra till o Alexander till halv 10..
När vi hade ätit frukost o fixat oss iordning, så blev det att knalla till BVC.

Tindra skulle på 4-års kontroll kvart över 10..
Allt gick bra där.. Tindra var så duktig =o)

Gick sen o lämnade henne hos dagmamman kl 11..
Jag o Alexander gick hem en snabb sväng bara..

Sen gick vi över till min granne o fikade.. Trevligt att sitta o snacka lite o jättegoda semlor hade hon bakat.. *smaskens* =o)
Efter kl 1 så gick vi hem igen.. Tog det bara lite lugnt då o tog o tvättade en maskin..

Sen blev det att hämta Tindra efter halv 3.. En bra dag hade hon haft...
Hemma så lekte vi lite o så nu sitter hon  o kollar på film.

Jag ska snart ta o hänga upp tvätten o snart kommer Håkan hem oxå, så det blir det att äta mat =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0