Helg.. =o)

Oj nu var det visst några dagar sen jag skrev.. har inte haft någon större lust alls.. =o/

Vad har hänt den senaste tiden då.. Ja tyvärr inte alls mycket måste jag säga...
I torsdags så hände typ ingenting..

I fredags efter lunch var jag över till Sara.. Drack lite kaffe..*trevligt*
Tina kom över o drack kaffe vid halv 5.. Kul med besök =o)
Fick även en ståbräda av henne till Tindra, men får se om den kommer till användning.
Kvällen blev lugn.. jag o Tindra hade fredagsmys.. Håkan jobbade ju sent.

Imorse var man uppe vid kl 8.. Lilla bus som inte ville sova längre då.. Tindra sov iaf till kl 9.
Åkte ner till stan med familjen efter kl 12..
Gick o bytte Tindras leksaker på Br,så hon fick välja nya..  Blev en fin kaffeservis =o)
Sen blev det en fika oxå inne på smedjan..

Åkte sen hem o hämtade 2 filmer som hon fått o så åkte vi till Coop forum o bytte dom.. Där valde hon en ryggsäck istället, med prinsessor på =oP
Billig var den oxå.. bara 49 kr =o)
Handlade sen bara lite mat för kvällen..

Hemma igen så blev det lek.. Tindra bjöd på kaffe =o) o så rensade hon ut alla de gamla faten o kopparna, nu när hon hade fått nytt =o)

Käkade sen vid 5..
Håkan stack iväg till nån jobbarkompis som skulle ha fest vid halv 7..

Så nu är man hemma själv med barnen (igen)... men det får han snart igen för =oP
Får väl se när han kommer hem inatt då..


Imorgon får vi se vad som händer.. måste iaf till ica maxi o handla lite..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Vissa dagar är extra lugna helt enkelt, njut av dem!

2010-02-08 @ 17:13:13
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0