Kalas för släkten =o)

Söndag då o fick iaf sovmorgon till efter 9 =o)
Sen var det bara att sätta igång o baka sockerkakor o diska =oP

Håkan gjorde sen den goda marängtårtan =o)
Vid tjugo i 3 så åkte vi o lämnade Tindra hos mina föräldrar..
Dom skulle vakta henne medans vi skulle åka o handla lite på Coop forum o fixa hennes present.

Handlade lite fikabröd o så, men även en cykelhjälm åt Tindra..
Sen åkte vi vidare hem till Rebecka o hämtade Tindras present..
En cykel skulle hon få..
Cykeln var fin o gratis, vi fick den ju av Rebeckas syster.. tack så mycket =o)
Slapp man ju köpa en för typ 700 kr =o)

Sen åkte vi hem o lagade mat.. Min pappa kom över med Tindra strax efter 4 när vi skulle äta..

Strax innan kl 5 så kom dom första gästerna.. Sandra o så Tindras farmor o farfar.
Tindra passade på att leka med Sandra..
Innan det kom ännu mera folk.. Micke, Lena o Emma. Erik o Marie o så mina föräldrar o min farmor o mormor..
Så här blev det fullt hus =oP

Fikade o satt o pratade.. o så blev det tårta oxå..  *gott gott*
Efter fikat så fick Tindra öppna alla sina paket.

Hon fick 2 dvdfilmer av Micke o Lena.
Dockkläder av Erik o Marie.
Massa godis o frukt, o pengar av min mormor.
Ett spel o pengar av min farmor
Hello kitty hårspännen av Sandra, men även blåspennor med kitty, (fast hon har såna, så dom får bytas)

Sen fick hon Hello kitty inlärningsdata (som hon har velat ha så länge), hello kitty trosor o Hello kitty mysdress av mormor o morfar.
Pengar av farmor o farfar.. Fast dom var ju med på att ge cykeln tillsammans med oss =o)

Tack så jätte mycket för allt fint.
Tindra blev iaf jätteglad.. =o)
Datan var nog det som var populärast.. satt med den hela tiden..

Vid kl 7 så hade alla åkt härifrån.
Resten av kvällen blev det bara att diska o fixa iordning o lägga Tindra vid kl 8.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0