Längesen... =o)

Oj precis en vecka sen jag bloggade sist.. Har inte haft nån ork eller lust att blogga =o/

Har iaf inte hänt så mycket i veckan.. Tindra har ju varit hos dagmamman som vanligt.

Igår så var iaf jag o Håkan o åt lunch på Sundbyholms golf restaurang.. ett par vänner till oss som har tagit över det.. Jättegod lunch var det =o)
O så gick jag över till Sara o drack kaffe efter kl 1..
Hämtade sen Tindra kl 3..
Sen blev det bara lek med henne..

Idag så har det ju varit snöoväder.. o värre kommer det ju bli imorgon har jag hört..
Trodde fan att det var ett skämt imorse, när gångvägen var helt igen snöad.. ingen ploggning inte..
Lämnade Tindra o så gick jag hem en liten stund.

Till kl 9 så gick jag o Alexander ut i snön.. skulle ju hem till Sara.. usch vad jobbigt o köra vagnen =o/ men tur att dom hade ploggat en liten bi av vägen iaf.
Drack kaffe där o satt o pratade.. Trevligt..
Blev kvar där hela dagen, tills det var dags att gå o hämta Tindra kvart i 3.

Min prinsessa hade varit med dagmamman o praoeleven till stadsbiblioteket o lånat böcker.
O så gick dom på Kina restaurang, efter det.. Ming tror jag dom var till =o)
Så kul att dom kan hitta på såna roliga saker ibland..
Tindra hade ätit en massa ris o kyckling o så glass till efterrätt =o)
Så en bra dag hade hon haft iaf..

Vi gick bara hem o lekte lite o så kollade vi på Simpsons..
Håkan kom hem efter kl 7.. då blev det att äta mat..
Sen åkte han iväg vid halv 9, till någon jobbar kompis o skulle se hockeymatchen.. så får väl se när han kommer hem inatt då =oP

Barnen sover iaf nu.. Tindra la sig efter halv 9 o Alexander vid halv 10..
Jag sitter här o ugglar.. kollar lite på OS.. just nu ser jag på hockey..

Imorgon så ska vi få besök =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Gott med mat hoppas det smakde bra :-)

Vad bra det låter med att era vänner tagit

över golen då kan vi säkert ta och spela gratis golf på sundbyholm när Fredrik är med :-)

Det skulle han gilla hihi.

Vi får fixa in det i juni så vi kan latcha lite gölf haha.

Kram

2010-02-19 @ 23:30:19
URL: http://mammatingeling.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Nu var det allt ett bra tag sen du skrev hihi.

Du får kolla in min blogg för nu har jag laddat upp 3 bilder på Gizmo om du är nyfiken att se han :-)

Finns även massa nyheter på min sida haha.

Kram

2010-02-24 @ 22:32:22
URL: http://mammatingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0