Otroligt!..

Vad dålig jag är på o blogga =o(

Veckan har redan gått o nu är det fredag o helg =o)
Vad har hänt då???

I måndags kommer jag inte ihåg om jag gjorde något speciellt..

I Tisdags var jag ner till stan med Rebecka o hennes familj..
Gick en snabbsväng på stan o när jag hade hämtat Tindra vid kl 3, så gick vi hem till Sara o barnen o hälsade på..
Trevligt var det.. o barnen lekte en massa..
Efter  5 var vi hemma igen..

Onsdag så lämnade jag Tindra kl 8 o så knallade jag o Alexander hem till Kathrin i det fina vädret.
Fikade först o satt o pratade.. o så åt jag lunch där oxå.. tack tack.
O så blev det kaffe igen, innan det var dags att gå iväg vid kl 2 för att hämta Tindra.
En jättebra dag var det =o)
Tindra hade oxå haft en bra dag sa hon när jag kom  o hämtade henne.

Igår då.. Jo det lämnade jag Tindra strax efter 8 o mötte upp Madde..
Hon sällskapade med mig ner till stan..
Bokrean började ju.. så då måste man ju passa på att handla lite böcker ;o)

Efter 9 så kom Kathrin o Dexter ner o sällskapade med oss..
Gick o spanade lite i affärer o köpte en del böcker =o)
Sen blev det lunch inne på 21:an oxå.. *trevligt*

Vid halv 2 så började jag knalla hemåt.. fast jag hämtade Tindra på vägen.. =o)
Hemma blev det bara lek =o)

På kvällen så kom mina föräldrar över o hälsade på.. Tindra passade på att leka en massa med dom.
Fikade lite o satt o pratade oxå.


Nu är det äntligen fredag idag.. o jag håller på o städar =oP
Alexander ligger o sover för tillfället.
Ikväll blir det nog att åka o handla när Håkan kommer hem..
Annars blir det lugnt.

I helgen så är det fullt upp..
Håkan åker på kryssning med jobbet imorgon o kommer hem på söndag kväll..
O jag ska på invigningsfest hos ett par vänner som startat en restaurang imorgon kväll..
Så då ska mina älskade barn få sova över hos sin mormor o morfar.. Tindra längtar som bara den =o)
O för Alexander blir det första gången för att sova borta.. men det kommer säkert gå superbra =o)

Allt för mig nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Nästa gång kan jag passa barnen :-) Fast det är en bit i från oss men det ska an gå :-)

2010-02-26 @ 18:03:03
Postat av: Madde

Du får börja fredagsblogga helt enkelt Milla, lagom med en dag i veckan kanske?? haha

2010-02-26 @ 19:46:27
URL: http://maddeblomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0