Redan tisdag =o)

Ja vad tiden går fort..
Fast så himla mycket har det inte hänt..

I söndags så blev det iaf att handla på Ica Maxi o på kvällen var vi till Håkans föräldrar o hälsade på =o)

Igår så kom Sandra o hämtade mig o Alexander kl 10. Åkte ut till Rusta o spanade lite o sen in på Willys o handlade lite.. =o)
Blev även en sväng till ÖB innan vi kom ehm hit o drack kaffe =o)

Vid halv 2 åkte hon o då blev det bara lugnt..
Sen hämtade jag Tindra o vi gick hem o lekte lite.. =o)
Hjälpte henne att städa i sitt rum oxå o så blev att tvätta oxå..
Resten av kvällen gjorde vi inte mycket.


Idag så är det redan tisdag...Lämnade Tindra kl 8 hos Lena o tog mig en liten promenad efter det.
Sen hem o tog det lugnt en stund, ringde även o bokade tid för dop =o)
 Tina kom över vid kvart i 12.
Vi åkte sen över till Sara efter halv 1..
Drack lite kaffe där o snackade =o)

Sen gick vi o hämtade barnen tillsammans efter halv 3..
Nu har vi kommit hem för ett tag sen..
Tindra sitter o tittar på Pippi o jag ska ge Alexander välling o sen hänga tvätt..

Nej nu måste jag sätta lite fart =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0