Snöoväder...

Usch vilket snöoväder det har varit idag.. =o/
När jag lämnade Tindra imorse, så var det inte alls kul att gå ute..
Tur att dom skulle vara inne hos dagmamman iaf =o)

Jag gick hem o la mig en stund.. fanns inte så mycket o göra..
Sen blev det lite lek med Alexander..
Håkan åkte o jobbade vid kl 1.

Michis kom över o hälsade på vid kvart över 1.
Vi drack lite kaffe o pratade lite =o)
Sen vaktade hon Alexander, medans jag gick o hämtade Tindra efter halv 2..
Slapp jag ju ta ut honom honom i snön.. Var ju inte ploggat heller, så det hade blivit jobbigt med vagnen..

Har bara annars varit lugnt här ikväll.. Lekt med Tindra o lagat mat.. Blev pyttipanna idag =o)
La sen Tindra vid halv 7, när jag hade läst en saga för henne.

Har hunnit duschat o kollat lite på tv..
O nyss la jag Alexander oxå.
Blir nog att sova snart.. o sen får man se när Håkan kommer från jobbet..

Imorgon så får jag besök på eftermiddagen =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0