Tindra 4 år =o)

Hipp hipp hurra.. idag blir min prinsessa 4 år.. Mammas stora tjej,, vad tiden går fort.. =o)
Grattis.. mamma älskar dig mest av allt..

Uppe vid 7 imorse o käkade frukost.. sen när hon var klar, så fick hon öppna paketen..
2 barbie, lego o ponnyhästar, Hello kitty strumbyxor o trosor o nalle phu strumpor..
Det hade vi köpt åt henne.. o hon blev jätte glad..

Sen var det bara att knalla ut i snövädret o lämna henne hos Lena halv 9.
Gick hem o la mig o vilade en stund..

Efter 11 så åkte vi iväg till BVC med Alexander.. Var ju dags för viktkontroll o så igen.
5,3 väger han o 61 lång =o) Min lilla prins växer..

Efter det så åkte vi o käkade på Mc Donalds =o)
Sen hem o bara tog det lugnt.

Håkan åkte iväg till jobbet vid kl 1..
Jag o Alexander gick o hämtade Tindra innan kl 3..

Nu har vi hunnit lekt lite o kollat på hennes kitty data..
Just nu sitter hon o tittar på Lotta.. Alexander ligger o vilar..

Dags för mig att börja med maten strax.. undra vad man ska laga för något? =o)

Resten av kvällen blir lugn.. Är så himla trött o har ont i huvudet.. =o(

Imorgon får vi se vad man hittar på.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0