Tisdag.. =o)

Idag har det bara blivit en lugn dag..
Lämnade Tindra kl 8 o så gick jag hem o tog det lugnt.

Vid halv 12 så åkte vi iväg till Sveaplan o käkade lite mat o så blev det att handla lite mjölk oxå..
Hemma igen till kl 1 o då skulle ju Håkan åka till jobbet.

Jag o Alexander gick över till Sara vid kvart över 1.. Tina var oxå där.
Nya lägenheten fick man ju se.. o den var jättefin o uteplats oxå..  =o)
Drack lite kaffe o satt o pratade..

Sen var jag tvungen att gå efter halv 3 o hämta Tindra.
En bra dag hade hon haft..
Vi gick hem o lekte lite..

Sen blev det att laga mat.. potatismos o kassler blev det =o)
La sen min prinsessa vid halv 7..

Nu är det bara jag o min lilla prins vakna.. Han ska snart få välling innan sängen väntar för honom oxå.
Håkan kommer hem efter 11 nångång, när han har slutat =o)

Imorgon får vi se vad man ska hitta på.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo jag hade för mig att det var en sån :) De har rea på sånna nu på babyproffsen så jag funderar på att slå till men jag måste nog tänka lite till :P

2010-02-03 @ 07:56:25
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0