Tjejfest =o)

Lördag o dagen blev bara lugn.
Åkte o handlade på Ica Maxi vid kl 2.
Hemma sen o umgicks med familjen o fixade mig iordning.

Till kl halv 6 så kom min pappa o hämtade mig o så åkte vi o hämtade upp Jeanette oxå..
Sen skjutsade han oss till Rebecka, dit vi skulle på tjejfest.. =o)

17 stycken blev vi.. jätte trevligt.. o så himla god mat det bjöds på.. potatisgratäng, fläskfile o sås + öl o vin..*smaskens*
Mycket prat o alkohol blev det oxå.. o så fanns ju kareoke för dom som ville sjunga =oP
Hade jätte trevligt.. längesen man var iväg..  Hoppas det blir snart igen =o)

Blev inte alltför sent heller.. var hemma till kl 12 typ..
Då sov hela min familj, så då var det bara att gå o lägga sig..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0