Träffat vänner =o)

Redan torsdag, så snart är det helg...
Imorse lämnade jag Tindra kl 8, sen jag gick hem o tog det lugnt en stund.

Till kvart i 10 så gick jag o träffade Sophia o barnen..
Vi knallade hem till Marre..
Annso var oxå där.. trevligt att träffa dom =o)
Fikade lite o satt o pratade..
Var ju längesen sist...

Efter kl 1 så knallade vi hemåt igen.. Tog o hämtade Tindra på vägen.. Kände att det skulle bli onödigt att gå hem o sen ut igen..
Tindra hade haft en bra dag..

Vi gick hem o lekte lite =o)
Nu kollar Tindra på Simpsons..
Jag håller på att rensa bland hennes kläder o även Alexanders kläder oxå..
Hoppas det blir april snart så man kan gå på isstadion loppisarna.. Kanske kan hitta en del åt barnen =o)

Nu kommer snart Håkan hem oxå.. då blir det mat o sen blir resten av våran kväll lugn =o)

Imorgon får vi se vad som sker..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0