5 år.. =o)

Idag är det 5 år sedan jag o Håkan blev tillsammans.. =o)
5 underbara år har det varit o 2 underbara barn har vi.. jag är så himla lycklig att jag har honom..
Han betyder allt för mig, vilket mina barn oxå gör =o)
O fler år hoppas jag verkligen på att det kommer bli med honom..
Älskar dig Håkan...

När Håkan kom hem från jobbet efter kl 5, så hade han köpt med sig pizza hem.. American pizza.. *smaskens*
o så hade han även köpt trisslotter åt mig i 5 års present.. tack =o)
Jag hade fan helt glömt bort att gå o handla något.. *sorry* Men får köpa något senare..

Michis kom hit till kl 6.. Hon lekte med Tindra, byggde lego gjorde dom.
Tindra fick en pysselbok o ett fint armband i present av henne.. *tack tack*

Efter halv 7 så åkte Håkan iväg.. skulle visst vara poker idag..
O då kom Sarah, Madde o Sandra hit..
Tindra fick en massa pärlor av Sandra.. så nu kan hon göra halsband =o)
O av Madde o Sarah fick hon.. En Hello kitty pyjamas, nån hello kitty handduk, som skulle vika ut sig i vattnet, ska bli intressant o se.. o så fick hon ett hello kitty memo..
Tack så mycket för dom fina sakerna =o)

Blev fika o tårta.. Jätte trevligt att ha besök =o)
Vid halv 9 så hade alla gått hem..
Då var det bara att lägga min prinsessa.. Hon somnade direkt =o)
Har hunnit med att hänga upp tvätten nu oxå.. o så har jag precis lagt Alexander oxå.

Får se när Håkan kommer hem då..  Jag får väl sitta här med min öl o uggla ett tag till =oP

Imorgon ska bli så himla kul.. jag ska till Rebecka på tjejkväll.. *längtar*
Ska bli skönt att komma iväg lite, o då får Håkan vara hemma med barnen =o)

Allt för mig!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0