Åkt pulka =o)

Måndag igen då.. o uppe efter kl 9 imorse..
Åt frukost med barnen o så blev det lite lek.

Till 12 så gick jag ut med Tindra o åkte pulka =o)
Alexander var kvar inne med Håkan. skönt att inte behöva ta med honom ut..
Strax innan kl 1 så var vi hemma igen..
Då skulle ju Håkan åka o jobba.

Eftermiddagen blev bara lugn. Pratade med en vän i telefon.. *trevligt* =o)
O så spelade jag memory med Tindra.. o tvättade en maskin oxå.

Lagade mat nu ikväll o Tindra kollade på Pippi undertiden =o)
Till halv 8 så la sig min prinsessa..
Då passade jag på att hänga upp tvätten o ta mig en dusch.

Nu sitter jag här.. Har precis lagt lill prinsen.. Hör hur han ligger o snackar i sin säng =o) Men han somnar nog snart.
Väntar på att Håkan ska komma hem oxå, men får se när han slutar.. var visst mycket på jobbet.

Imorgon så ska Tindra till dagmamman igen =o)
o jag o Alexander ska till BVC, dags för 3 månaders sprutan för honom.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0