Alexander 4 månader =o)

Idag blir Alexander 4 månader o så har han även namnsdag.. han heter ju Karl i andra namn =o)


Usch vad jobbigt det var att gå o lämna Tindra imorse.. Så mycket snö, så vagnen knappt kom fram.. =o( Tur att dom ploggat på några ställen iaf.

Gick hem o tog det lugnt o sen fick vi besök av Tina vid halv 11..*trevligt*
Drack lite kaffe o satt o pratade..
Vid halv 1 åkte hon härifrån o då kom Sandrao hämtade mig o Alexander..

Vi åkte till Coop forum.. Var tvungen att handla lite tills imorgon, för då blir det kalas.. några vänner som ska komma över =o)
Hittade på fina pyjamaser åt Alexander för 99 kr =o)

Vid kl 2 så var vi hemma här igen. Drack då lite kaffe o satt o pratade..
Sen fick hon vara kvar med Alexander, medans jag gick o hämtade Tindra efter halv 3. Slapp ta med honom.. Tack tack  =o)

Vid halv 4 åkte hon hem o då passade jag på att leka lite med Tindra =o)
Håkan kom hem vid kl 5.. så nu ska vi snart äta..
Måste hänga upp tvätten, som jag tvättade föut..

Har nyss duschat oxå.. nej ska göra lite nytta nu..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0