Besök av syster med familj =o)

Japp nu har vi haft besök av min syster o hennes familj.. *trevligt*
Dom firade ju Tindra.. En fin tröja fick hon o en massa pärlor.. så nu ska vi pärla här hemma =o)
Tack så mycket.

Tindra o Filip lekte en massa.. kul att dom kommer så bra överens.
Fikade lite o så fick dom kladdkaka o grädde..*smaskens*

Strax innan kl 9 åkte dom härifrån..
Då var det bara att göra Tindra klar för sängen. Så nu sover min prinsessa.
Bara min lilla prins o jag som är vakna här hemma nu..
Får sitta o vänta på att Håkan ska komma hem..Tror iaf att han inte behöver jobba övertid idag =o)

Nej nu ska jag bara ta det lugnt o koppla av med lite korsord...

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0