BVC =o)

Imorse var det bara att gå upp kl 7..
Tindra skulle ju till dagmamman, så lämnade henne där kl 8.. Tur att dom skulle hålla sig inne idag =o)
-17 var det ju imorse.

Jag o Alexander tog o gick hem till Sara o drack kaffe o snackade lite =o)
Till halv 11 så var vi till bvc i fröslunda..
2 sprutor fick min son ta =o/
Han vägde nu 4,8 o var 58,3 lång =o)

Efter det blev det att gå tillbaka till Sara o dricka mer kaffe..
Till halv 1 så var jag iaf hemma igen.. Hann träffa Håkan en liten stund iaf.

Michis kom hit vid halv 2 o drack kaffe o hjälpte mig att få in låtar på mobilen.. Tack för hjälpen =o)
Hon fick vakta Alexander medans jag gick o hämtade Tindra vid halv 3.. Så snällt av henne.
Tindra hade iaf haft en bra dag..

Michis gick härifrån efter kl 3 o då passade jag på att leka lite med Tindra.
Har inte gjort så himla mycket nu ikväll..
Ätit mat o läst böcker för prinsessan.
Hon la sig vid halv 8 =o)

Nu sittermin prins o pratar en massa i babysittern =oP
O snart kommer Håkan hem oxå.. dom fick visst sluta tidigare idag.

Imorgon så är det en ledig dag, så då ska jag ta sovmorgon igen =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0