Det snöar...

Ja usch vad det har snöar här.. kan inte vintern ta slut nu??

Imorse lämnade jag Tindra efter kl 8 o så gick jag hem o vilade med Alexander.
Sen blev det att fixa lite..
Åt sen lite lunch vid kl 12.. o så la jag stolsdynorna i tvätt.. Ska strax ta o sköla av dom.. o hoppas att dom blivit rena =o)

Gick o hämtade Tindra vid halv 3.. usch vad mycket snö det var då.. gick knappt att ta sig fram vagnen =o/ Hoppas dom åker ut o ploggar snart.

Nu har iaf Håkan slutat, så han kommer hem snart.. Då blir det att åka o handla lite..
Tindra sitter o kollar på simpsons nu.. o Alexander leker i sitt babygym =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Ja, fy fan! Det var ingen höjdare o gå i snöstormen. Lär ha träningsvärk i armarna imorgon för att man fick putta på vagnen så hårt. Hoppas oxå på att dem plogar bra inatt, annars tänker jag hålla mig hemma =oP

2010-01-27 @ 19:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0