Fika hos mina föräldrar =o)

Måndag igen o ny vecka..

Imorse lämnade jag Tindra  o så gick jag hem  sov =oP
Uppe efter kl 10 igen.. Lekte lite med Alexander o fixade lite..

Tog en fika med älsklingen vid halv 1, innan han skulle åka o jobba.

Gick o hämtade min prinsessa vid halv 3.. En bra dag hade hon haft.
Lekte lite med henne när vi kom hem o så städade jag i hennes garderob bland alla prylar..

Sen blev det att laga mat vid kl 5.
När vi hade ätit o diskat, så kom min pappa o hämtade oss kl 6.

Åkte hem till dom o fikade.. Var längesen man var hemma hos föräldrarna..
Tindra passade på att härja en massa med morfar.. medans Alexander satt hos mormor mest =o)
Efter 8 så blev vi hem skjutsade igen.. *tack tack*

Bara att fixa Tindra klar för sängen o till halv 9 var hon i säng.. somnade direkt gjorde hon =o)
Har inte gjort så himla mycket mer..
Alexander la jag nu efter 10.

Väntar på o se när Håkan ska komma hem då.. troligtvis skulle han jobba över oxå.. så inatt nångång kommer han hem.

Nu ska jag kolla lite tv istället för att sitta här =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0