Fika med vännerna =o)

Imorse när Tindra var lämnade, så gick jag hem o diskade o plockade =o)

Till halv 10 så träffade jag LeMan.  Vi knallade ner till stan.
Träffade Dessi o barnen där..
Vi gick o fikade på Åhlens.. *riktigt trevligt*
Var ju så längesen vi sågs..
Synd bara att alla inte kunde komma med =o/

Hemma igen efter halv 1.. Gav Alexander mat då o så har det bara blivit lugnt..

Nu ska jag snart gå o hämta Tindra.. *min prinsessa*
Sen ska vi hemo se om vi får lite besök..
Rebecka skulle kanske komma över med lite saker till Alexander =o)

Nu måste jag klä på Alexander..
Kanske skriver ikväll..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Det var jättekul o ses =o) Får fika fler ggr...

2010-01-16 @ 19:09:39
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0