Haft besök =o)

Torsdag idag.. o dags för Tindra att gå till dagmamman igen..
Så till kl 7 gick vi upp.. Åt frukost med Tindra o gav Alexander välling.. sen la jag honom igen.
Jag gick o lämnade Tindra kl 8 o sen gick jag hem o la mig igen =o)

Vaknade sen till halv 11 igen.. vad skönt det var att sova =o)
Gick upp o fixade mig o Alexander iordning.

Vid kvart i 12 så kom Sandra  hämtade mig o Alexander.
Vi åkte till Öob o handlade lite o sen åkte vi till hennes gamla lägenhet..
Hjälpte henne att flyttstäda lite..
Så blev att torka ur köksskåp =o)

Vid halv 3 åkte vi o hämtade Tindra o så skjutsade hon hem oss.. Tack för det =o) inte kul att gå i kylan.

När vi kom hem så blev det lite lek med Tindra o så lagade jag mat.
Fick besök vid kvart i 7 av mina föräldrar .
Så det blev lite fika då o Tindra lekte med morfar =o)

Vid kl 8 la sig Tindra o mina föräldrar åkte härifrån..
Har inte blivit så mycket mer gjort..
Nu umgås jag med Alexander.. Han ska äta om nån timme o sen ska han sova.. funderar på om jag oxå ska sova då.. är helt slut =o/

Får se när Håkan kommer hm oxå.. 11 ska han ju sluta iaf, men kan ju vara övertid oxå..

Imorgon får vi se vad vi hittar på.. tror jag håller mig inne, inget roligt väder att vara ute i =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0