Helgen =o)

Oj vad längsen man skrev.. Har inte riktigt hunnit med =oP

Lördagen så hjälpte Håkan sin bror att flytta..
Jag o barnen var bara hemma då..
Fast jag passade på att städa handfaten i båda badrummen o så blev toaletten ren oxå.
Blev även att jag dammsög hela lägenheten..

Håkan kom hem efter kl 1..
Vid halv 3 så skjutsade han mig, Tindra o Alexander till min mormor o morfar.
Skulle ju fira min morfar som fyllde år.
Mina föräldrar o syrran o dom kom oxå dit.

Fikade lite där  satt o pratade.
Efter kl 6 så kom Håkan o hämtade oss.. Åkte då o köpte med oss lite mat hem.
Kvällen blev annars lugn..


Söndagen så var det fullt upp.. Åkte till Ica Maxi o handlade efter kl 12.
Hemma igen efter kl 1.

Bara att fixa iordning här hemma o bada barnen snabbt..
Håkan fixade lite med städandet. så snällt =o)

Till kl 3 så kom gästerna.. Tindra som skulle ha ett litet barnkalas då.
Ester o Elias, Linnéa, Philip o Gustav kom o firade henne..

Jättefina paket fick Tindra.. ett bamse memo, pärlor, ett litet hello kitty hus o en bok =o)
Barnen lekte en massa o så fikades det oxå..
Hade inte ork att göra någon tårta.. så det blev glass med maränger, chokladsås o strössel.. Det tyckte barnen om =o)
Vid kl 5 hade alla gått hem..

Blev bara att ta det lugnt då  o så käkade vi tacos..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0