Hemma dag =o)

Japp idag har det bara blivit en hemma dag.. Hade inte alls lust att gå nånstans.
Lämnade iaf Tindra hos Lena kl 8.

Sen gick jag hem o gav Alexander välling o så gick vi o la oss o vilade efter 9.
Vaknade igen till halv 11.
Då blev det att tvätta.

Har hunnit med att tvätta 4 maskiner idag.. *duktig* =o)
Dammade även bokhyllorna o plockade bort alla julsaker..

Sen var det bara att hämta hem Tindra vid kvart i 3..
Vi gick hem o lekte en liten stund, sen kollade hon på film.
Jag passade på att duscha då, o så fick Tindra ta sig ett bad när jag var klar =o)
Hon satt säkert i över en halvtimme o plaskade.

Håkan kom hem till kl 5..
Då började jag med att skala potatis.. så om ett tag ska vi äta.
Annars ikväll blir det bara lugnt.

Imorgon ska jag träffa ett par vänner på stan.. ska bli så kul att träffas, eftersom att det var evigheter sen sist..
Hoppas att alla kommer dit bara =o)

O så får jag troligtvis besök efter kl 12 oxå =o)

Så fullt planerat är det.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0