Kalas 1 =o)

Imorse tog vi sovmorgon till kl 8. Skönt att slippa gå upp tidigt =oP

Vid tjugo i 10 så kom Dessi o barnen o sen kom även LeMan. =o)
Dom skulle ju fira Tindra..
Barnen lekte jätte mycket.. o Tindra fick en jättefin Hello kitty tröja av dom i present =o) Tack tack.
Fikade lite o satt o pratade.. *trevligt*

Vid 12 så hade alla gått igen.. då blev det för mig att laga lite mat åt mig o Tindra =o)
Eftermiddagen har annars varit lugn.. lekt lite med barnen o så har jag bakat en tårta oxå =o)

Nu väntar vi på att Håkan ska komma hem från jobbet.. o då blir det att käka.. tror det blir pizza idag =o)

Sen ikväll så kommer Sarah, Michis, Madde o Sandra över o firar Tindra..
Håkan ska ju iväg o spela poker.. så då kan man ju passa på att ta hem lite folk =o)

Nej nu ska jag ta hand om min söta prins.. o busa med min prinsessa.

Skriver senare..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0