Kallt...

Usch vad kallt det är.. just nu är det -19,7 *burr*
Lämnade Tindra imorse hos Lena imorse o sen gick jag hem o la mig igen.

Gick sen upp igen efter halv 11..
Diskade o gjorde fint i köket =oP
Sen blev det lugnt.. Håkan åkte till jobbet vid kl 1.


Till kl 2 så kom min mamma över efter att hon slutat jobba.
Då gick jag o hämta Tindra, så mamma fick passa Alexander.. Slapp ta ut honom i kylan.
Vi fikade lite när vi kom hem igen o så lekte Tindra med mormor =o)
vid halv 4 så åkte hon härifrån. kul med besök iaf =o)

Tindra o jag lekte lite o sen fick Tindra ta sig ett bad..
Började sen med maten vid halv 6.
La min prinsessa kl 8.. Hon somnade direkt..

Vid kvart över 8 så kom Sara över..
Vi drack lite kaffe o satt o snackade. Till kl 10 gick hon härifrån..
Trevligt med besök, så man slipper sitta själv =o)

Nu ska jag bara ta det lugnt o vänta på att Håkan ska komma hem.

Lördag imorgon, så skönt med helg. Får se vad vi ska hitta på.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0