Lugn tisdag =o)

Ja idag har det varit lugnt här.
Tindra har varit hos dagmamman..

Efter lunch kom dom o fixade stadsnätet här.. så det ska vi byta till sen =o)
Sandra kom hit vid halv 2 o fikade..*trevligt*
Hon vaktade Alexander medans jag gick o hämtade Tindra halv 3.. Snällt, slapp jag ta med honom ut.
Vid halv 4 åkte hon härifrån.

Blev att leka lite med Tindra då..
Vid 5 började jag laga mat, köttfärspaj blev det.. första gången jag gjorde det =oP
o det blev faktiskt gott =o)

Vid halv 7 så la jag Tindra.. hon somnade direkt..
Nu är det bara jag o Alexander vakna...
Håkan kommer nog hem om ett tag =o)

Imorgon ska jag till tandläkaren =o/ o så blir det troligtvis fika hos en vän =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0