Lunch på Ming =o)

Imorse så ringde dagmamman o sa att hon var sjuk..
Så då fick Tindra vara hemma..
Sov fram till kvart i 10.

Träffade sen Tesse vid kvart i 11 vid Lidl.
Knallade ner mot stan.. vi skulle ju äta lunch idag..
Tindra fick oxå följa med.
Gick till Ming o åt.. *smaskens* Längesen man åt där.
Tindra var jätte duktig där.. o åt en massa gjorde hon oxå.
Sen tog vi bussen hem efter halv 1..
Jätte trevligt o ses var det.. får ses snart igen =o)

Hemma så hann Tindra träffa Håkan en liten stund, innan han skulle åka till jobbet.
Vi tog o städade lite på eftermiddagen o lekte lite..
Sen blev det att vi käkade vid kl 6.

Mina föräldrar kom över på besök vid kvart i 7.. trevligt med besök ju.
Fikade lite o dom lekte med Tindra.
Efter kl 8 la jag Tindra o dom åkte hem.

Har inte gjort så mycket mer.. bara tagit det lugnt.
Ska snart lägga Alexander..

Imorgon så blir det nog att gå över en sväng till Sara..
På kvällen ska min syster med familj komma o fira Tindra.. =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: tesse

ja absolut de var de=)

2010-01-22 @ 09:58:24
URL: http://mrgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0