Promenad =o)

Som vanligt lämnade man Tindra imorse.. Sen blev det hem att umgås med Alexander o städa lite..
Blev att plocka bort tomtarna nu.. bara ljusstakarna kvar, men dom åker ner imorgon istället =oP

Vid halv 1 så träffade jag Madde. Hon hade lite ärenden på stan att göra, så gjorde sällskap med henne..
Trevligt att gå o prata lite, men kallt var det.

Var tillbaka här hemma nästan vid halv 3 o då gick jag o hämtade Tindra direkt.
Tindra hade haft en bra dag.
Sara o barnen följde med oss hem.. *trevligt*
Barnen lekte en massa.. o så fikade vi oxå.
Vid kvart över 6 gick dom härifrån..

Då blev det att äta pizza, orkade inte laga någon mat idag =oP
Sen la vi Tindra vid halv 8.

Har bara kollat på "Det okända" nu ikväll o snart väntar sängen för oss.. känner mig slut.

Imorgon så får vi se vad som händer, har iaf inga planer än =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0