Till tandläkaren =o)


Lämnade min prinsessa kl 8 imorse..
Träffade Madde direkt efter det o så började vi gå ner mot stan..

Jag hade fått tid till tandläkarbesök, så Madde följde med för att ha Alexander medans jag var där..
Direkt fick man komma in oxå. Allt var bra.. Inga hål här inte =o)
När jag var klar så började vi knalla hemåt..

Fast jag gick hem till Rebecka o drack kaffe istället.. Satt där o snackade lite o hade trevligt =o)
Vid kl 12 var jag här hemma igen.

Tog det bara lugnt tills det var dags att hämta Tindra vid halv 3. Det hade varit en bra dag.
Vi gick hem o lekte lite o kollade på film.

Sen blev det att laga mat.. potatismos o pannbiff.. =o)
La sen Tindra efter halv 7, då var hon jätte trött..

Nu har Alexander precis fått välling.. o nu sitter han i sin babygunga o håller på att somna =oP

Snart ska jag kolla på "Det okända"

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0