Träffat Rebecka =o)

Imorse när jag lämnat Tindra, så blev det att gå hem o ta det lugnt en stund.

Till kl 10 var jag nere på stan o träffade Rebecka o Linda =o)
Tog oss en fika på Amarant o sen gick vi o spanade lite i affärerna.
Gick o käkade vid kl 1 på nån vitamesisk rstaurang i Nyfors.
Gott var det iaf =o)

Sen blev det att hämta Tindra vid halv 3..
Hemma så tog vi o städade lite.. Plockade ner julgranen o Tindra hjälpte till.
O så blev det att dammsuga hela lägenheten.

Håkan kom hem vid kvart i 5.. Käkade mat vid halv 7 o så la vi Tindra.
Nu ligger även min lilla prins o sover.. o även vi ska snart gå o lägga oss oxå.

Har suttit o skrivit lite i Alexanders babybok som äntligen hade kommit med posten idag =o)

Imorgon får vi se vad som händer.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0