Lördag =o)

Ja lördag idag då..
Vaknade vid kl 7 imorse.

Åt frukost med barnen o fixade oss iordning.
Till halv 9 så tog vi oss ut på en promenad till mina föräldrar..
Skulle ju vattna alla deras blommor idag =oP

Gick bra att gå dit, men usch vad varmt...
Fixade det o sen knallade vi vidare hem till min mormor o morfar o hälsade på vid kl 10.

Fikade lite där o Tindra o Alexander lekte lite.. Gick även ut o åt lite krusbär, vinbär o hallon.. *smaskens* =o)
Lagom när vi skulle gå hem o hade kommit ut på gården.. så ramlar Tindra på asfalten o skrapar upp ena knäet o ena handen =o/ Stackars min prinsessa..

Så det var bara att gå in igen o ta o sätta plåster på såren..
Håkan kom o hämtade oss vid Nattkröken vid kl 12.

Åkte ner till stan då.. Tog oss en glass på fristadstorget.. o så gick vi o spanade lite..
Åkte sen till Ica o handlade mat för kvällen.. tacos =o)

Hemma igen vid kvart i  2..
Blev då att jag tog mig en dusch o gav sen Alexander mat.

Vid kvart i 3 så åkte vi hem till Håkans jobbarkompis o hans familj o hälsade på..*trevligt*
Tindra lekte jätte mycket med deras dotter.. Bra att dom kom överens =o)
Blev kaffe o glass o jordgubbar där.. *Smaskens*

Vid halv 6 åkte vi därifrån..
Blev hem o käka då.. Men jätte trevligt var det iaf.. Hoppas det blir fler gånger =o)

Nu är det lugnt här.. sitter o dricker lite vin bara =o)
Eller det har det varit sen strax efter kl 7 när barnen gick o la sig..
Håkan är iväg till en kompis..

Nej nu ska jag snart sova..
Ska iväg imorgonbitti o plocka jordgubbar =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0