Taxinge slott =o)

Oj längesen igen, som jag skrev.. men nu är det ju semester, så då har jag inte tid att skriva jämt =oP

Onsdag då...
Blev att jag o barnen gick ut till lekparken en liten stund vid halv 10..
O så fick Tindra cykla lite oxå.

Vid kl 11 så kom Håkan oxå ut.. o då tog vi o  åkte iväg till Taxinge slott.. eller kakslottet kallar jag nog det =oP
Massor av kakor hade dom att välja på till fikat.. Blev varsin tårtbit o kaka för oss..*smaskens*

Åkte sen hemåt igen... Hemma vid halv 3 igen..
Blev en stund ute i lekparken då.

Sen på kvällen var jag nere en stund hos grannen o drack kaffe =o)



Torsdag..

Morgonen började vid halv 8..
Tindra hostade så mycket så hon spydde =o/

Knallade sen ner till grannen vid halv 9 o drack kaffe..
Gick upp med Tindra vid kvart i 10 igen..
Hon hade ont i magen sa hon o ville sova..

Så Håkan fick vara med henne, medans jag o Alexander gick ner o umgicks med grannen en stund till =o)

Efter 1 timme kom vi hem igen.. Tindra var inte riktigt pigg då.. Spydde en gång till =o/
Vet inte om det hade med värmen att göra??

För sen på eftermiddagen tog Håkan med henne ut en stund o då var hon hur pigg som helst =o)
Åkte sen hem till mina föräldrar o vattnade deras balkongblommor.
o sen till Corner o käkade..
Tindra åt upp nästan allt.. =o)

Kvällen blev bara lugn.. Blev att vi var ute i lekparken en stund oxå =o)
O  Tindra var pigg hela tiden.

Allt för mig!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0