Varmt =o)

Var ju några dagar sen jag skrev sist..
Har inte haft ork till det i värmen =oP

Har inte hänt allt för mycket här heller.
I torsdags så var vi över till Sara o barnen.. så Tindra fick leka med sina kompisar.
Kom dit vid kl 9 o fikade lite o satt o pratade.
Vid kvart över 11 gick vi därifrån.

Då gick vi dirket hem till våran granne.. Hon bjöd oss på lunch o så blev det fika efter det oxå =o) Det tackar vi för..
Vid kvart över 2 gick vi iväg..

Då tog jag o barnen o gick till Madde.. Sandra var oxå där.. Trevligt att ses =o)
Blev fika där oxå.. jätte goda muffins hade Madde bakat =o)
Efter kl 4 knallade vi hem o lagade mat.. o bakade en rulltårta..

Vid halv 7 så fick vi besök av mina föräldrar..
Bjöd dom på fika o Tindra lekte med morfar mest hela tiden.. =o)

I Fredags hände inte allt för mycket.
Var ute i lekparken med barnen.. Madde kom oxå o gjorde sällskap med oss. *trevligt* =o)
Var ute från halv 11 till typ halv 2.
Nu har Håkan semster i 4 veckor oxå..
En massa roliga saker kommer vi hitta på =o)

Igår var det lördag..
Jag o barnen gick ut i lekparken vid halv 10.. Blev ute i över 1 timme.
Vad varmt det var ute, nästan som man hellre ville vara inne =oP

Åkte ner till stan hela familjen efter 11.
Käkade lite o gick till bolaget =o)

Kom hem efter halv 1 igen.
Då åkte Håkan o min pappa iväg o hämtade bokhyllan vi köpt på Jysk..
Fast den har vi inte satt ihop än.

När dom kom tillbaka efter kl 1, så åkte vi iväg till Sundbyholm på travet..
Usch vad mycket folk det var där.. gick knappt inte att gå med barnvagn på vissa ställen =oP
Stannade o handlade lite mat o snckas för kvällen på Hemköp oxå.

Var hemma igen strax efter kl 4.
Fotboll kollade vi på hela kvällen.


Idag har man varit uppe med tuppen..
Har iaf hunnit äta frukost med barnen o fixat oss iordning.
Lekt lite har vi oxå hunnit med =o)

Får se vad dagen har att ebjuda idag då..
Blir nog iaf en sväng hem till Håkans föräldrar ikväll..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0