Fint väder =o)

Ja verkligen fint väder vi har.. =o) Hoppas det kan bli så på midsommar oxå..

Lämnade Tindra efter kl 8 imorse..
Sen gick jag o Alexander direkt hem till min mormor o morfar..
Skulle ju hjälpa dom att klippa gräset..

Dom ville ju så gärna ha det klippt innan midsommar, o Håkan har ju ingen tid innan det =o/
Så det fick jag göra...
Hahha första gången jag klippte gräset.. men det gick as bra =o)
Kanske blir fler gånger jag gör det =oP

Sen efter det så blev det lite fika..
Efter kl 1 knallade vi hemåt..

Hemma blev det lugnt en stund, innan vi gick o hämtade Tindra vid kvart i 3.
Blev att vi gick direkt till lekparken.. Blev kvar där till efter kl 5,,

Då ble det att gå hem o laga mat..
När vi ätit var det bara att lägga Tindra i säng..
Innan kl 7 somnade hon.

Alexander la sig innan kl 8.
Nu sitter jag bara här  o tar  det lugnt..
Håkan får visst jobba över =o/

Imorgon blir det att gå hem till en vän o hälsa på =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

haha...vilken syn! Det hade jag velat se bildbevis på =oP

2010-06-23 @ 07:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0