Fredag =o)

Uppe sen innan kl 5 imorse.. =o/ Tindra som hostade en massa.. så hon fick lägga sig på soffan då.. o då kunde hon iaf somna innan det var dags att gå upp vid 7..
Men jag kunde inte somna om, så det var ju bra =oP

Lämnade Tindra halv 9 imorse.
Gick sen en liten promenad o så träffade jag Kathrin o hennes barn efter halv 10.
Vi gick ner till stan o spanade lite.

Var ju tvungen att köpa en present åt Tindras kompis Ester som fyllt 5 år..
Ska ju på kalas dit på söndag..
Sen gick vi bara o spanade lite o så satte vi oss i solen en stund..

Gick sen till Sveaplan o Barnens hus o spanade lite där.. Köpte ett insektsnät till Alexanders vagn.. lär ju behövas =oP
Sen knallade jag hemåt..
Var hemma igen efter kl 1.

Blev lugnt då o lite lek med Alexander.
Sen gick vi o hämtade Tindra vid halv 3..
Bra dag hade hon haft.

Stannade ut o lekte tills Håkan kom hem vid kl 4.
Då gick vi in.
Gick o köpte mat från Målet.. orkade inte laga något idag =oP

Sen stack Håkan iväg vid halv 7.. Får väl se när han kommer hem inatt då..
Jag har inte gjort sdå himla mycket.. mest kollat på tv o suttit framför datorn =oP

Tindra la sig redan kvart över 6 på eget begär =o) Så trött hon var..
Alexander la jag vid halv 8.

Nej nu ska jag snart sova..

Imorgon ska vi till min mormor o morfar o hälsa på.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0