Fullt upp =o)


Måste börja med att säga grattis till barnens kusin Sandra o Kristian till deras dotter Gina som föddes igår..
Stort GRATTIS till er o lycka till med allt =o)


Började med att som vanligt lämna Tindra kl 8.
Sen gick jag bara hem o hämtade Alexander o så gick vi ner till våran granne.

Drack lite kaffe o satt o pratade =o)
Sen passade hon på att baka 3 olika rulltårtor..
Sen kom även en annan vän till henne dit, med sina barn..
Käkade lunch där.. pasta o köttfärssås blev det.. *gott gott*

Efter det blev det fika.. Rulltårtorna var jättegoda =o)
Tack  för en trevlig dag.

Efter kl 1 gick vi hem.
Blev att ta det lugnt en stund, innan det var dags att hämta Tindra vid kl 3.

Hon hade haft en jättebra dag.. hon hade varit enda barnet där idag..
så dagmamman o hon åkte ner till stan o gick runt o kollade lite där..
O så käkade dom på nån restaurang oxå..
Det tyckte Tindra var jättekul. =o)

Hemma igen så lekte vi lite.
o så blev det att städa lite.
O bakade en sockerkaka gjorde jag oxå.

Lagade sen makaroner o köttbullar åt mig o Tindra.
Sen blev det att diska efter maten.
Har även hunnit med att tvätta 2 maskiner oxå.
 Vid kvart i 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på.. *trevligt*

Tindra lekte en massa med morfar o så fikade vi oxå.
Efter 8 la jag barnen o då åkte mina föräldrar hem..

Passade på att ta mig ett varmt bad när dom hade åkt =o)
o så blev det att diska bort allt från fikat..

Nu sitter jag här o kollar lite på tv o väntar på att Håkan ska komma hem.

Imorgon borde jag ta mig ner till stan.. har ett ärende som måste göras helst.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0