Lång promenad =o)

Igår tisdag så blev förmiddagen mest lugn..
Gick en promenad med Madde o hunden i skogen efter kl 1..
Var tillbaka igen vid tjugo över 2, då blev det att hämta Tindra..

Vi gick till lekparken direkt =o)
Blev kvar ute till efter kl 5..


Idag lämnade jag Tindra efter kl 8.
Gick sen hem o fixade iordning Alexander.

Till 9 så träffade vi Madde här utanför.
Skulle gå bort mot Ekeby o hälsa på hennes mormor.. för hon ville träffa Alexander =o)
Satt där en stund o sen innan kl 11, så gick vi vidare till Coop forum o systembolaget.. Lite dricka måste man ju ha tills imorgon =o)

Fint väder var det hela tiden, nästan lite för varmt o gå i solen =oP
Så en lång promenad blev det idag.
Hemma innan kl 1. Tog det bara lugnt då.

Hämtade sen min prinsessa vid halv 3.
Hon hade haft en jättebra dag. Dom hade varit på midsommarfirande i Mesta o dansat kring midsommarstången =o)

Vi knallade direkt till lekparken.. Satt där med en annan förälder  o pratade lite, medans Tindra lekte =o)
Måste ju passa på att vara ute när vädret är så fint =o)
Gick in vid kl 5.

Nu ville Tindra se film, så det fick hon göra..
Alexander kryper runt på golvet o härjar =oP
Får se när Håkan slutar idag, dom skulle troligtvis få sluta lite tidigare =o)

Dags för mig att hänga upp tvätten o sen blir det att värma resterna från igår..

Midsommarafton imorgon.. Då ska vi iväg hela familjen till Danne o Carro.. Äta o dricka gott..
Ska bli riktigt trevligt.

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0