Lördag =o)

Dagen började med att jag o barnen tog oss en promenad till Fröslunda vid halv 11.
Köpte en blomma där, som min mamma skulle få.

Sen knallade hemåt, mötte Håkan utanför  så tog vi o åkte ner till stan.
Gick o kollade lite på kläder åt barnen.
Blev 2 Hello kitty linnen o en Hello kitty t-shirt =o) Hon behövde lite nya sommarkläder.

Åkte sen hem igen lite snabbt..
Åt varsin glass o sen åkte vi hem till min mormor o morfar vid kl 2.
Håkan hjälpte dom att klippa gräset.. =o)
Även mina föräldrar kom dit till kl 3.
Vi firade morsdag i efterskott =oP
Fikade lite o hade trevligt..

Åkte därifrån innan kl 5.
Då blev det att åka hem..
Käkade lite tacos senare på kvällen.. *smaskens*

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0