Lugn Måndag =o)

Jaha redan måndag igen.. helgen går så fort.
Har sovit så dåligt inatt..

Började med att ge Alexander välling vid kl 6 imorse.. Sen somnade han om =o)
Jag o Tindra gick upp vid kl 7 o åt frukost.
Sen var det bara att fixa oss iordning o gå o lämna henne hos Lena kl 8.

Jag gick sen hem igen till en Alexander som hade vaknat då..
Så det blev att leka med honom..
Blev sen lite mat för honom vid kl 10 o så la jag honom efter det.. Han var så trött..

Håkan åkte till jobbet vid kl 11.
Jag passade på att vila lite då =oP

Halv 1 så vaknade Alexander.. Blev då lek i 40 minuter o så satte jag han i gåstolen..
Fast där somnade han till en liten stund =oP
Snacka om att ha en trött son idag..

Vid halv 3 gick vi o hämtade Tindra. En bra dag hade hon haft.
Var ute i lekparken en stund, innan vi gick in igen efter halv 4..

Blev att laga lite mat då.
Käkade sen lite o diskade..
Vid tjugo över 6 ville Tindra gå o lägga sig.. Hon somnade direkt.. =o)

Tog o gav Alexander gröt vid halv 7 o fixade han klar för sängen.. La han sen vid kvart i 7. Han somnade oxå direkt =o)

Fick besök av min granne kl 7.. vi satt o snackade en massa.. Alltid trevligt att ses.
Hon gick hem vid kvart i 9..
Då passade jag på att ta mig en dusch.. o nu sitter jag här..
Väntar på att Håkan ska komma hem.

Väntar även för fullt på att höra något från barnens kusin Sandra... Undra om bebisen har kommit nu??? =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0