Måndag =o)

Ja nu är det måndag igen..
Dagen här hemma har varit lugn.. Tindra har varit hos Lena som vanligt.

När jag hämtade Tindra vid kl 3 så var dom ute o blåste såpbubblor =o)
En bra dag hade hon haft.

Vi gick direkt till lekparken hos oss o satt där enda till halv 6.
Trevligt att träffa lite nytt folk..  3 stycken olika som pratade med mig.. o Tindra lekte bra med deras barn oxå =o)

Gick till Lidl när hon lekt klart o handlade mjölk..
Sen hem o lagade mat.

La Tindra efter kl 7 o Alexnader innan kl 8.
Tog mig en dusch när han hade somnat.

Nu är det bara lugnt här.. Väntar på att Håkan ska komma hem snart.

Imorgon hoppas jag på bra väder.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0