Ny vecka =o)

Oj ett tag sen sist igen =oP
Torsdag redan idag..

Måndag vad gjorde vi då.. hmm . Tina kom över vid kl 10 o drack kaffe. =o)
Vid kl 12 gick jag ner till min granne o drack kaffe o blev kvar där tills Tindra skulle hämtas.

Tisdag träffade jag min mamma när jag lämnat Tindra.
Vi tog oss en promenad, o så gick vi hem hit o fikade.

Kvart över 11 så hade jag tid hos frisören.. så det blev att klippa sig =o)
När jag var klar där vid kl 12, så knallade jag hem till min granne o umgicks.
Blev sen att storstäda, både dammsög o skurade golven.

Onsdag.. då var det dags för BVC med Alexander kl 10.
Var sånt där boeltest han skulle göra.. o riktigt duktig var han.. behövdes bara göra en gång =o)
Han vägde 7290 o är 68,5 lång =o)

Efter det så gick vi bara hem o tog det lugnt, innan det var dags att hämta Tindra vid halv 3.. Blev ute i nån timme..
Sen gick vi in o fixade lite..
Vid kvart i 5 blev det att gå ut i lekparken o fika med våran granne.. *trevligt* =o)

Idag är det torsdag då... När vi hade lämnat Tindra imorse, så gick jag o Alexander hem till min mamma o hälsade på..
Vi tog oss en promenad till Coop forum.. O sen hem dit igen.. blev lite lunch o fika där oxå.. *trevligt* =o)

Gick därifrån vid kl 2 o hämtade Tindra på vägen hem..
En bra dag hade hon haft.. dom hade sprungit Nyckelpigeloppet o fått medalj =o)
Har bara lekt med barnen o lagat mat nu ikväll..

La Tindra innan kl 7 o sen tog jag o bada med Alexander när hon hade somnat.
Han älskar verkligen att bada.. plaskar som en galning.

Nu blir det bara lugnt.. =o)

Får se vad som händer imorgon.. kanske ska träffa en kompis =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0