Promenad med Kathrin =o)

Lämnade som vanligt Tindra strax innan halv 9  imorse.
Sen gick jag o träffade Madde.. Vi satte oss ute i det fina vädret o pratade..*trevligt*

Efter halv 10. så gick jag o Alexander vidare o träffade Kathrin o Dexter.
Kl 10 kom dom, så då knallade vi iväg på en promenad..
Blev en snabb sväng ner till stan..

Hittade världens sötaste kläder åt lilla Gina =o)
Sen satte vi oss vid ån, så barnen fick äta lite mat.
Gick sen o uträttade ett ärende oxå.

Sen knallade vi hemåt igen efter kl 12..
Hemma tog vi det bara lugnt..

Tog oss en promenad sen ner till fröslunda centrum..
Sen blev det att gå o hämta Tindra efter kl 2.

Vi gick hem.. har hunnit lekt lite o nu sitter vi o kollar på Scooby doo =o)
Väntar på att Håkan ska komma hem snart, så vi kan äta.. *hungrig*

Annars blir det lugnt.. kolla lite på tv ikväll bara =oP
Funderar på om jag ska baka något nu??

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0