Tisdag =o)

Oj har inte skrivit på ett tag igen =oP

Söndag var vi till Barnens hus o handlade ett Hello kitty praply åt Tindra.
O sen åkte vi o käkade Slagsta glass =o)

På kvällen var vi ut en sväng till Håkans föräldrar o hälsade på.
Fikade lite där o hade trevligt.

Igår var det Måndag igen.
Blev en ganska lugn dag faktiskt.. Stäade lite medans Tindra var hos dagmamman.

Efter kl 5 så kom Farre upp o drack kaffe.. o vid halv 7 kom Håkan hem, så då gick hon hem, så vi kunde äta =o)

Tisdag idag.. Lämnade Tindra efter kl 8.. tog mig en promenad då..
Gick till Ica fröslunda o handlade lite mjölk o grädde..
Ska ju äta pannkakor med grädde =o)

Se till kl 10 så gick jag hem till Sara o drack kaffe.
Satt där till kl 1..
Då knallade jag o mötte min mamma vid hennes jobb..

Tog oss en liten promenad o så gick jag hem..
Ute igen efter halv 3 o hämtade Tindra..
Var ute en stund, men började bli kallt så vi gick hem istället =oP

Nu väntar vi på att Håkan ska komma hem. så vi kan äta lite mat =o)

Kvällen lär bli lugn..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0